fahmiMOHDnilam: BOLEH LAAAA....

Saturday 8 October 2011

BOLEH LAAAA....


Aku kalau bab-bab tengah orang cakap nie aku lemah sikit tapi kalau nak dengar siaran langsung pembentangan Bujet 2012 aku beliakkan mata dan buka telinga gak lah. Bukan apa aku nak dengar 3 perkara je. Bonus, harga rokok (sebab aku nie perokok) dan minyak. Yang lain tentang KDNK, pertumbuhan ekonomi dan sama waktu dengannya aku dengar je lah tapi tak ambil perduli sangat pun. 3 perkara tu je aku nak tahu.
Yuran sekolah di mansuhkan. Ok lah tu cuma jangan nanti pihak sekolah ambil cara lain plak ganti yuran yang mansuh tu. Manalah tahu kan.....
Barulah betul pinjaman nak beli rumah dinaikkan sebab harga rumah sekarang bukan macam harga rumah 10 tahun lepas. Tiap-tiap tahun makin meningkat.
Apa-apa pun terima kasih.....

No comments:

Post a Comment