fahmiMOHDnilam: SEGMEN | LULU CALDINA AJAK BLOGWALKING

Thursday, 3 November 2011

SEGMEN | LULU CALDINA AJAK BLOGWALKING

Minggu nie, aku dah join 2 segmen termasuk yang ni. Menurut doktor Loyar Bin Buruk, selain kita berjoging dan jalan-jalan, blogwalking boleh juga menyihatkan badan kita. Terutama blog kita. Hahahaa... sihatkan blog aku je lah.

Cik Lulu Caldina yang pakai Toyota Caldina nie merupakan seorang yang berpotensi besar dalam bidang blog 'memblogging' (rosakkan bahasa Malaysia betul aku nie) dalam tanah air sekrang ini. (semua tu aku teka je, betul ke masih 'cik' dan pakai Toyota Caldina?) Tak tahulah terasa pulak nak 'join' segmen dia nie.

Alaaa... apa lagi. Jangan segan dan jangan silu, maka apa yang perlu korang buat pegang tetikus korang tu dan klik kanan je kat sinun LULU CALDINA

5 comments:

  1. hai.... dari segmn y sbijik ... hehehhe
    nk nek vespa snggh blog sj ... (^^)V

    ReplyDelete
  2. jalan2 dari segmen sme :D

    jom join lucky draw! >_0

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2011/10/25-things-random-giveaway-by.html



    jom lawt sye :]

    http://chocalymilk.blogspot.com/2011/11/segmen-lulu-caldina-ajak-blogwalking.html

    ReplyDelete
  3. terjah dari segmen sama. hehe. salam perkenalan :D

    http://zahiradzul.blogspot.com/2011/11/segmen-lulu-caldina-ajak-blogwalking.html

    ReplyDelete
  4. yuhuuu!! tinkerbell dtg dri segmen yg sme..bru berkesempatan nk terbang2 sini..=))

    ReplyDelete
  5. When the ingots are awesome, they are removed the adjusts and shipped to emergency light battery producers, where they are re-melted and found in creating new lead plates together with other areas for completely new batteries.

    ReplyDelete