fahmiMOHDnilam: SENARAI RESTORAN 1 MALAYSIA

Wednesday, 19 October 2011

SENARAI RESTORAN 1 MALAYSIA

Siapa pernah bersarapan RM2.00 dan makan tengahari RM4.00 sila angkat tangan.. angkat kening pun boleh. Hehehe... kalau nak pergilah cuba menu 1Malaysia yang semalam PM turun makan kat Medan Tuanku, Kuala Lumpur. Kat Restoran Ukhwah 1 Malaysia. Aku belum cuba lagilah tapi nak cuba makan jugalah. Nak rasa menu tu sodap ke atau hampeh! Aku tahu satu lagi restoran yang tawar menu ni iaitu Restoran Q Bistro Nasi Kandar kat Bandar Permaisuri, Cheras. Dengar cerita seluruh Malaysia ada lebih 1000 restoran yang tawar menu tu. Mana senarai restoran? Hehehe.. nak tahu klik je
kat sini daa... Senarai Restoran 1 Malaysia



Korang jangan ingat menu tu harganya murah sesangat bagi kita so korang boleh bedal sampai 4 kali makan plak. Cuba bayang bagi orang miskin yang harga hanya ada RM5.00 dalam tangan. Menu yang murah harganya tu sangat bermakna bagi mereka. Errr.. ada gak nanti suara yang menyatakan kenapa tak bagi percuma je makan macam kat negara barat tu yang bagi makanan kat orang yang tak berumah tu?

16 comments:

  1. harap menu 1 malaysia tue seindah yang digambarkan

    ReplyDelete
  2. harap2 lah... kalau tak pun hentam je lah. ngap je.

    ReplyDelete
  3. jalan menjengah , salam kenal :)

    ReplyDelete
  4. singgah dari segmen yang sama. salam perkenalan.

    http://waniewonek.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hi wanie, lulu & si ribenmerah... tq visit mine blog...

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan dr saya...singgah dr segmen yg sama

    jemput memeriahkan 1st GA dari Baiz..:)

    http://mrbaiz.blogspot.com/2011/10/1st-giveaway-mr-baiz-rm300-untuk-di.html

    ReplyDelete
  7. Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

    syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

    http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  8. salam kenal..datang dari blog abg ben :)

    ReplyDelete
  9. Hai awak, eza singgah sini dari segmen Abang Ben..Kalau ada kelapangan, jempot lah datang melawat blog Eza.

    http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  10. pagi semua... pagi RJ Beena... awalnye... dah sarapan 1 malaysia ka? :)

    ReplyDelete
  11. Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama.. :-)


    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  12. thank you very much kerna singgah.. singgahlah lagi ye... banyak benda menarik nak share nie...

    ReplyDelete