fahmiMOHDnilam: PETUA TULIS ENTRI

Wednesday 19 October 2011

PETUA TULIS ENTRI

Ni aku punya tip lah kalau korang nak tulis entri kat blog. Kalau korang nak taip je entri pastikan korang dengar muzik/lagu. Hehehe... sebab apa? Sebab nanti korang akan layan je muzik atau lagu tu membuatkan kepala otak korang akan bekerja dengan lebih keras untuk berfikir. Aku dengar muzik/lagu pakai earphone lagi best sebab aku tak dengar apa-apa bunyi di persekitaran aku yang akan merencatkan otak aku untuk berfikir. Aku hanya dengar muzik di telinga aku je. Hah.. aku tulis entri ni pun aku tengah dengar internet radio, Classic Rock tengah putarkan lagu Aerosmith. Tajuk apa ntah.
Jangan korang tertidor sudahlah.

Itu aku punya tip lah. Belum cuba belum tahu. betul? Tip-tip yang lain akan datang....

No comments:

Post a Comment