fahmiMOHDnilam: SYARAT MAHU JADI HERO

Saturday 22 October 2011

SYARAT MAHU JADI HERO

Adakah anda semua hero yang kami semua tunggu dan nantikan. Apakah ciri-ciri yang perlu ada kalau korang semua nak jadi hero? Baiklah aku bagi rahsianya. Bukan saja anda akan jadi hero tapi kemungkinan akan mencapai taraf 'SUPERSTAR'!!! Apakah syarat-syaratnya:

1.Anda hendaklah mepunyai rambut yang mengerebang... Bukan tercacak, mohican, botak atau skinhead. Tapi rambut yang mengerebang yang depannya ada sehelai rambut jatuh ke dahi.

2.Misai anda hendaklah tebal. Serius anda mestilah mempunyai misai yang tebal lagi dari Datuk K. Macho serius aku tak bohong.

3.Gaya pemakaian anda tak payah pakai kot ke apa. pakai je round neck shirt dengan kemeja diluar, seluar jean (slack pun boleh rasanya). Kasur kenalah boot kot.

4. Anda kenalah sediakan sound effect anda sendiri. Bila anda berlawan atau bertumbuk pasanglah sound effect anda itu. Ini banyak memainkan peranan. Bukan masa berlawan saja tapi masa bercakap juga perlukan sound effect itu.

5. Anda kena pandai melompat tinggi dan tak payah ada semua jari pun tak apa janji ada satu jari je. Berlatih menggunakan jari itu bila diperlukan bersama dengan sound effect.

6. Bila cakap dengan perempuan kena macho dan mengayat.

Oklah setelah semua itu dipenuhi maka inilah hasilnya... Bayangan hero superstar pujaan ramai......





Lupa satu lagi spek hitam jangan lupa... setelah semua itu cubalah plak bakat hero anda di ujibakat Pilih Kasih musim 3. Mungkin anda yang kami cari....

Berlatihlah intro anda nak masuk sebagai hero sekarang... SUPERSTAR RAJINIKANTH!!!!!! Yeah...

1 comment: