fahmiMOHDnilam: SEGMEN NASZ : PERANG BLOGGER

Monday, 31 October 2011

SEGMEN NASZ : PERANG BLOGGER

Dah lama juga aku tak 'join' segmen terjah menerjah ni. Nak buat segmen macam ni rasanya belum berkelayakan kot. Yolah.. aku kan baru lagi. Lainlah aku dah buat blog nie 2 atau 5 tahun. Nie aku baru bulan nie daaa.... Jadi setakat 'join' jelah.

Errrrr... ada ker orang nak serang aku? Yolah aku nie sapalah kan. hehehe.... hah!! kalau ada yang serang tu terima kasih lah ye sebab serang aku. Nie 1st 'time' orang kena serang cakap terima kasih. Nak mampuih ker apa?

Segmen Nasz : Perang Blogger nie memang sempoilah. Perang tak pakai senjata daaa... Pakai keyboard dan tetikus je.

Mahu ikut serta dalam peperangan sesama blogger? TEMBAK JE KAT SINI

Aku serangggggg...

19 comments:

  1. thanx sudi join. dah bersedia utk menyerang dan diserang?

    ReplyDelete
  2. serang!! dush! dush! dush! wachaaa!!...HEHE

    dr segmen yg sama.salam prkenalan.
    miss ayu dh follow
    jemput la serang ke blog miss ayu pula^^

    ReplyDelete
  3. mawa datang menyerang!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. serang !!

    bom bom kebabom !!

    http://ezzatie-ezzatie.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete
  5. the bomb has been planted..
    booommmm...
    terrorist win..!!!!

    datang serang dari segment yg sama.
    jom serang balik...

    http://pening-pala.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete
  6. cikhoneybee dtg dgn meriam buloh! Bo0m KeBaBo0mm !! hekhek . . duk relax jew ke? tknk serang balik. . .?

    http://storycikhoneybee.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete
  7. serangan angin!!!!!!!!!

    pergh! amacam? hehehe

    ReplyDelete
  8. Di sini dtg nak perang...seranggg...

    Salam kenal ☺☺

    ReplyDelete
  9. ; prang prang [tak tau bunyik ape] ! kebaboomm ! kasi mletop ini blogg ! hihii. SERANGG !!!

    ReplyDelete
  10. dtg nk serang ni......hihihihi...nice to meet you :)

    ReplyDelete
  11. serangggg..bhahahahaa...dari segmen yg sama..dtg dengan sopan santun je..bukan ganas pown ^_^
    nice t0 meet u~

    ReplyDelete
  12. Kita tunaikan janji untuk menyerang..!! Follow juga.. http://therainbowjourney.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Terima kasih krn korang semua serang aku daaa... Tunggulah serangan aku nanti.. Hehehehe...

    ReplyDelete
  14. seraaannggggggg! KEBABOOOMMMM!

    singgah sini dari segmen yang sama :P

    http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete
  15. dtg serang sini :)

    http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete
  16. Bang!!Bang!!
    Kaboooooooom!!!
    Muahahah meletup dah blog ini !!
    (bunyi senapang dan bom yang tak menjadi ^^)
    Salam perkenalan ^^.
    Kalau berani seranglah genk hahahahaha(gelak jahat)

    http://genkcorner.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete
  17. hye awk , sarah datang serang blog awk ;) (nada gedik)

    http://sarahanimismyname.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete
  18. cik bambam datang fireeee nieeee..!!!! :P serang kotak followers sekali~ ahaks~! (sorry lambat terjah! heheh)


    Nak FIREEE balik ker? Ada berani? kekekeke

    ReplyDelete