fahmiMOHDnilam: SEGMEN NASZ : PERANG BLOGGER

Monday 31 October 2011

SEGMEN NASZ : PERANG BLOGGER

Dah lama juga aku tak 'join' segmen terjah menerjah ni. Nak buat segmen macam ni rasanya belum berkelayakan kot. Yolah.. aku kan baru lagi. Lainlah aku dah buat blog nie 2 atau 5 tahun. Nie aku baru bulan nie daaa.... Jadi setakat 'join' jelah.

Errrrr... ada ker orang nak serang aku? Yolah aku nie sapalah kan. hehehe.... hah!! kalau ada yang serang tu terima kasih lah ye sebab serang aku. Nie 1st 'time' orang kena serang cakap terima kasih. Nak mampuih ker apa?

Segmen Nasz : Perang Blogger nie memang sempoilah. Perang tak pakai senjata daaa... Pakai keyboard dan tetikus je.

Mahu ikut serta dalam peperangan sesama blogger? TEMBAK JE KAT SINI

Aku serangggggg...

9 comments:

  1. serang!! dush! dush! dush! wachaaa!!...HEHE

    dr segmen yg sama.salam prkenalan.
    miss ayu dh follow
    jemput la serang ke blog miss ayu pula^^

    ReplyDelete
  2. mawa datang menyerang!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. serangan angin!!!!!!!!!

    pergh! amacam? hehehe

    ReplyDelete
  4. Di sini dtg nak perang...seranggg...

    Salam kenal ☺☺

    ReplyDelete
  5. ; prang prang [tak tau bunyik ape] ! kebaboomm ! kasi mletop ini blogg ! hihii. SERANGG !!!

    ReplyDelete
  6. dtg nk serang ni......hihihihi...nice to meet you :)

    ReplyDelete
  7. serangggg..bhahahahaa...dari segmen yg sama..dtg dengan sopan santun je..bukan ganas pown ^_^
    nice t0 meet u~

    ReplyDelete
  8. Terima kasih krn korang semua serang aku daaa... Tunggulah serangan aku nanti.. Hehehehe...

    ReplyDelete
  9. dtg serang sini :)

    http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/10/segmen-nasz-perang-blogger.html

    ReplyDelete