fahmiMOHDnilam: IKAN PAKAI KONDOM

Thursday 20 October 2011

IKAN PAKAI KONDOM

Sapa-sapa yang dah gi spa yang pakai ikan tu takyah lah gi dah. Suratkhabar keluar berita hari ini yang spa ikan nie boleh menyebarkan penyakit seperti Hepatitis, HIV dan banyak lagi. Sebabnya ikan yang makan kulit kita tu akan mengigit kaki orang lain plak. Macam tu lah kot caranya kita boleh dapat penyakit.

Yelah ikan tu gak macam 'hooker' yang berkongsi customer. Ikan-ikan bertukar-tukar pelanggan tanpa pelindung. Yalah tak kan ikan nak pakai 'kondom' kot. Nanti macam mana dia nak gigit kaki kita. Takkan ikan tu gosok gigi kot. Itu ajaib bendanya...

Akhirnya lingkuplah orang yang buat bisnes spa ikan ni. Aku plak tak pernah lagi buat spa ikan ni sebab pada aku mahal sangat. Sampai nak bayar RM30 untuk bagi ikan kaki kita je. Baik aku mandi dan basuh sendiri kaki aku tak lah sampai RM30. Mahal woooo... RM30 tu. Tak tahulah kalau korang rasa RM30 tu murah. Maklumlah aku nie perbelanjaan berhemah. Chewahhhh...

Jangan pulak aku cakap spa ikan tu merbahaya korang melencong gi ke spa lain plak. Alaaa... yang ada 'extra service' tu. Sama je bahayanya. Alaaa... dari korang gi spa belanja beratus ringgit baik korang balik umah suruh je husband atau wife korang wat spa kat korang. Nak macam spa nyalakan je lilin aromaterapi tu. Macam spa lah jadinya. Tak bayar apa dan safe. Apa macam? Bernas tak idea aku?

2 comments:

  1. kalau pengasas spa tu tak amalkan kebersihan memang bahayalah!

    ReplyDelete
  2. memanglah bahaya... so baik jangan gi je.

    ReplyDelete